Ny blogger/rejse

Breaking news

Lappland får en ekstra mand bag tasterne. Han hedder Andreas Lykke Jensen (se foto herunder). Andreas har tidligere haft koncertklubben Klub Adorno. Nu arrangeres der koncerter under synonymet Hollow Earth, hvor bands som Maps & Atlases, City of Ships og Self Evident allerede har givet saftige shows.

Andreas har tidligere skrevet for Lastnite.dk og er flittig i musiknørdernes foretrukne boxering Svingninger.dk.

Ud over at være en gentleman har Andreas just færdiggjort sin kandidat i Moderne Kultur med bravur.

Jeg selv tager halvanden måned til USA og Canada på roadtrip à la Natural Born Killers med min kæreste, hvorefter min adresse bliver Bristol, England indtil februar. Om byen kan andet end at fostre trip-hop og dub-step, satser jeg virkelig på.

Så forvent pause fra min side indtil sidst i september, hvor jeg kommer “hjem” til England og skriver blogindlaeg som en hvirvelvind.

So long.

// Troels

Skriv et svar

